به‌ احتمال‌ زیاد شما دوست عزیز که از طریق جستجو در گوگل وارد این صفحه شده‌اید، صاحب کلینیک زیبایی هستید و قصد دارید برای تبلیغ کلینیک زیبایی خود اقدام کنید. از آنجایی‌ که تعداد کلینیک‌های زیبایی مدام در حال افزایش است، باید بتوانید در بازار رقابتی امروز میان هم‌صنفی‌های خود جایگاه محکمی داشته باشید.

مطمئناً می‌دانید که فعالیت در بستر آنلاین مسیر شما برای رسیدن به مخاطبان هدف را کوتاه‌تر می‌کند و با تبلیغات آنلاین شما علاوه بر اینکه کمتر هزینه می‌کنید، بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی (آفلاین) خواهید داشت.

کاتالوگ خدمات و لیست قیمت را دانلود کنید

برخلاف تصور افراد زیادی که فکر می‌کنند هر چه برای تبلیغات بیشتر هزینه کنند بازدهی بیشتری برای آن‌ها دارد، باید بگوییم که تبلیغات مؤثر و هدفمند در پی شناخت بهتر مخاطبان شکل می‌گیرد؛ بنابراین بسیار مهم است که در این مسیر ابتدا مشتری و نیازهایش را به‌ خوبی درک کنید و در جهت برآوردن نیاز آن‌ها، دست به تبلیغات سازنده‌تری بزنید.

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

در این مقاله قصد داریم تمام روش‌هایی را که می‌توانید در بستر وب‌سایت، اینستاگرام، فیس بوک و گوگل تبلیغات کنید، با هم بررسی کنیم تا بتوانید بهترین آن‌ها را متناسب با استراتژی تبلیغات هدفمند خود انتخاب کنید و همگام با آن به جذب مشتری و شهرت و محبوبیت برسید. با ما همراه باشید.

بهترین روش‌های بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

تلاش می‌کنیم روش‌های تبلیغ رایج و کاربردی برای کلینیک‌های زیبایی را در این بخش بررسی کنیم. اگر آماده‌اید، شروع کنیم!

1- حضور کلینیک زیبایی شما در شبکه‌های اجتماعی

آیا کلینیک شما در فضاهای مجازی فعال است؟ برای بیشتر دیده شدن در فضاهای آنلاین لزوم به فعالیت در فضاهای مجازی ضروری است. شبکه‌های اجتماعی سریع‌ترین کانال ارتباطی شما با مخاطبان هستند. برای هر کسب‌وکاری از جمله کلینیک زیبایی، حضور فعال داشتن در این بسترها بسیار مهم است. البته در اینجا منظور از حضور، فعالیت بلندمدت و استراتژیکی است که مدنظر شماست.

لازم است بدانید که از میان همه‌ی شبکه‌های اجتماعی تنها بخشی از آن‌ها می‌توانند برای فعالیت شما در حوزه زیبایی مفید واقع شوند. اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و حتی لینکدین می‌توانند به رشد کسب‌وکار شما کمک کنند و بهتر است در این شبکه‌ها پروفایل خود را ایجاد کنید و دست به تولید محتوا بزنید. مخصوصا اینستاگرام که در بلندمدت از طریق آن می‌توانید کلینیک خود را به افراد بیشتری بشناسانید و از خدمات خود آگاه کنید. پس معطل نکنید و با یک برنامه‌ریزی هدفمند، حضورتان را در شبکه‌های اجتماعی مناسب پررنگ‌تر کنید.

تیم فرابگیر تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام را برای شما راحت کرده است. این پلتفرم به شما کمک می‌کند با ادمین‌های کانال‌های پربازدید تلگرام و اینفلوئنسرهای اینستاگرام به‌راحتی ارتباط برقرار کنید و تبلیغ خود را به میلیون‌ها نفر نمایش دهید.

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو
تبلیغات در فضای مجازی

2- ثبت مکان در نقشه گوگل

حتماً دقت کرده‌اید که وقتی در گوگل عبارتی را سرچ می‌کنید، گاهی نتایج جستجو را برحسب موقعیت مکانی نیز نمایش می‌دهد. گوگل با استفاده از آی‌پی و اطلاعاتی که موقع ثبت‌نام Gmail از شما دارد، موقعیت جغرافیایی شما را تشخیص داده و نتایج مربوط به آن منطقه را به شما نشان می‌دهد. شما هم می‌توانید با ثبت کلینیک زیبایی خود در بخش گوگل‌مپ، در نتایج جستجو قرار بگیرید. حتماً در گوگل‌مپ اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، آدرس، ساعات کاری، آدرس سایت، تصویر کلینیک، لوکیشن و حتی امتیازی که کاربران به شما داده‌اند را درج کنید.

با این کار اعتبار و ارزش بیشتری برای کلینیک خود ایجاد می‌کنید و دسترسی مشتریان به شما  آسان‌ترمی‌شود. بهتر است بدانید که برای ثبت مکان در گوگل‌مپ نیازی به داشتن وب‌سایت نیست ولی اگر سایتی اختصاصی داشته باشید تاثیر خوبی روی سئوی شما نیز خواهد داشت.

مقالات پیشنهادی

3- ساخت وب‌سایت اختصاصی برای مرکز زیبایی خود

آیا می‌خواهید وقتی که افراد موضوعات مرتبط با کلینیک زیبایی (مثلا لیزر پوست، هایفوتراپی و …)  را در گوگل سرچ می‌کنند، کلینیک شما را در نتایج جستجو ببینند و وارد سایت شما شوند؟ اهمیتِ داشتنِ یک وب‌سایت کامل در این مواقع بسیار احساس می‌شود. وقتی کاربران وارد سایت شما شوند و به پاسخ سؤالاتشان برسند، اولین پایه‌های اعتماد در مشتری بنا می‌شود و شما در این فرآیند با رعایت مواردی برای داشتن یک سایت کامل می‌توانید جذب مشتری زیادی داشته باشید.

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

حالا تصور کنید که از طریق رسانه‌های دیگر مثلاً اینستاگرام افراد شما را بشناسند و وقتی‌که برای دریافت اطلاعاتی مثل آدرس کلینیک و … بخواهند که در گوگل نام شما را سرچ کنند هیچ نشانه‌ای از شما در گوگل نباشد. در این صورت اعتبار شما نزد افراد بسیار پایین می‌آید؛ بنابراین از داشتن یک وب‌سایت که اطلاعات کامل و جامعی را از خدمات، محصولات، نظر مشتریان، عکس‌های قبل و بعد و هر آنچه را که باعث جلب نظر مشتری می‌شود را در اختیار افراد می‌گذارد، غافل نشوید.

نمونه سایت های طراحی شده توسط تیم فرابگیر

دکتر نرمین کریسانی
دکتر نرمین کریسانی
دکتر سمیرا مصباح
دکتر سمیرا مصباح
کلینیک کاشت مو لیماکاشت
کلینیک کاشت مو لیماکاشت
کلینیک زیبایی ارغوان
کلینیک زیبایی ارغوان

4- اهمیت تولید محتوای تصویری و ویدیویی جذاب

با توجه به ماهیت بصری اینستاگرام، تولید محتوای تصویری و ویدیویی بیشتر اهمیت می‌یابد. شما باید قبل از آنکه بخواهید تبلیغاتی انجام دهید، تلاش خود را بر روی تولید عکس‌ها و بخصوص ویدیوهایی متمرکز کنید که روند و نحوه‌ی کار شما را برای مشتری به نمایش بگذارد. افراد با دیدن محتوای ویدیویی بهتر می‌توانند برای استفاده از خدمات شما تصمیم بگیرند.

مثلاً ویدیوهایی در حین انجام کار روی یکی از مشتری‌ها بگیرید تا مخاطبان با دیدن آن از نزدیک با خدمات شما آشنا شوند. حتماً تصاویر قبل و بعد در پیج خود داشته باشید و برای اینکه به واقعیت نزدیک‌تر باشد حتماً ویدیوهایی از این شکل (قبل و بعد) در پیج‌تان منتشر کنید.

4- سئو

در مباحث بالا به اهمیت داشتن یک وب‌سایت تخصصی برای کلینیک زیبایی اشاره کردیم؛ اما آیا صرفاً داشتن یک وب‌سایت می‌تواند نیاز بازاریابی شما را فراهم کند؟ مسلماً وب‌سایتی برای شما بازده خوبی دارد که این قابلیت را داشته باشد که افراد بیشتری وارد آن شوند و در واقع به نیازهای کاربران بیشتر پاسخ دهد.

این مستلزم محتوایی است که به اصطلاح کاربرپسند باشد؛ یعنی باید پیرامون «کلینیک زیبایی» محتوایی دست‌اول که نیاز مشتری را برآورده کند و به سؤالاتش پاسخ دهد و او را راهنمایی کند تولید کنید؛ به‌گونه‌ای که کاربر نیازی نبیند که نتایج دیگر جستجو را بررسی کند.

سئو سایت 1
سئو سایت

تمام این اقدامات در فرآیند سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) شکل می‌گیرد. نام کلینیک شما اگر در نتایج اولیه گوگل دیده شود برای شما اعتبار و اعتماد می‌آورد، ترافیک سایت شما را به واسطه اینکه در صفحه اول نتایج هستید بالا می‌برد و بازگشت سرمایه خوبی را برای شما رقم میرند. البته درست است که کسب تمام این مزایا از طریق سئو کمی زمان‌بر و طولانی است ولی اثر آن تا درازمدت بر سایت شما باقی می‌ماند؛ بنابراین این سرمایه‌گذاری بلندمدت برای سایت شما بسیار می‌تواند سودآور و مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های تبلیغاتی دیگر باشد.

روش‌های جدید بازاریابی کلینیک زیبایی

دنیای تبلیغات در این سال‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. به همین خاطر هم ما روش‌های جدید و موثر را برای شما جدا کردیم تا در این بخش، به آن‌ها نگاه دقیق‌تری بیندازیم:

1- تبلیغات کلینیک زیبایی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از فعال‌ترین شبکه‌های مجازی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر ایران دارد؛ بنابراین حضور کلینیک شما در این پلتفرم موقعیت‌های سودآوری را پیش پای شما می‌گذارد. شما بسیار سریع‌تر از هر بستر دیگری به مخاطبان هدف خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بر اعتبار خود نزد مخاطبانتان بیفزایید. شما پس از ایجاد پیج‌تان باید به تولید محتوای باکیفیت و هدفمند بپردازید تا بتوانید صفحه خود را پروموت کنید. در ادامه به مواردی اشاره کرده‌ایم که به شما در این روند کمک خواهند کرد.

تبلیغات کلینیک زیبایی در اینستاگرام
تبلیغات کلینیک زیبایی در اینستاگرام

2- تبلیغ کلینیک زیبایی با اینفلوئنسر مارکتینگ

این روزها بیشتر شاهد حضور اینفلوئنسرها و سلبریتی ها در کلینیک‌های زیبایی هستیم و این فرصتی برای تبلیغ کلینیک‌تان پیش روی شما می‌گذارد. مسلماً افراد تاثیرگذار جامعه با قدرت نفوذی که بر فالوورهای خود دارند می‌توانند برای تبلیغات کلینیک شما مؤثر باشند.

بهتر است از اینفلوئنسری برای تبلیغات خود استفاده کنید که از خدمات شما حتماً استفاده کرده باشد تا تأثیر این تبلیغات دو چندان شود و صرفاً حضور ایشان جنبه تبلیغاتی نداشته باشد. همچنین مطمئن شوید که اینفلوئنسر منتخب از خدمات کلینیک دیگری هم‌زمان با شما استفاده نمی‌کند تا اثر سوء تبلیغ ایجاد نشود.

دکتر عاطفه فیضمند
دکتر عاطفه فیضمند
دکتر مسعود سمیعی
دکتر مسعود سمیعی

قطعاً انتخاب اینفلوئنسری با این ویژگی‌ها کار راحتی نیست و ممکن است ارتباط گرفتن با اینفلوئنسر و مطلع شدن از تعرفه‌هایی که دارند فرآیندی خسته‌کننده باشد. مشاوران ما در فرابگیر به شما کمک می‌کنند کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را هر چه بهتر بسازید و تبلیغات سازنده‌تری با اینفلوئنسرها داشته باشید.

3- تبلیغات بازدیدی برای افزایش فالوور صفحه شما

اگر به دنبال این هستید که فالوورهای بیشتری در اینستاگرام برای کلینیک زیبایی خود داشته باشید یکی از بهترین کارها این است که در پیج‌های بزرگ و پربازدید تبلیغ کنید. به اصطلاح تبلیغات بازدیدی انجام دهید. در این تبلیغات شما به هر 1000 بازدید محتوای تبلیغاتی‌تان توسط آن پیج‌ها هزینه پرداخت می‌کنید. قطعاً شما همه پیج‌هایی را که می‌توانند متناسب با کلینیک شما باشند،  نمی‌شناسید و به آن‌ها دسترسی ندارید. در اینجا می‌توانید باز هم روی جریان حساب کنید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

4- تبلیغات کلیکی

در تبلیغات کلیکی  وقتی کاربری تبلیغات شما را در سایتی پربازدید می‌بیند و روی آن کلیک می‌کند و وارد صفحه‌ی کلینیک شما می‌شود، شما ملزم به پرداخت هزینه می‌شوید. در واقع این تبلیغات به ازای هر کلیکی که کاربر را به صفحه شما بکشاند پرداخت می‌شود. در تبلیغات کلیکی با هدفمندسازی و بهینه‌سازی کمپین‌ها، تبلیغات شما در زمان تعیین‌شده تنها به مخاطبان هدف شما نمایش داده می‌شود تا بیشترین بهره را از آن ببرید.

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

در ادامه با انواع تبلیغاتی که بر پایه کلیک هستند آشنا می‌شویم:

تبلیغات بنری کلیکی: بنرها از متداول‌ترین تبلیغات کلیکی هستند که در اندازه‌ها و شکل‌های متنوع در مکان‌های مختلفی از وب‌سایت میزبان به نمایش درمی‌آیند. این نوع تبلیغات بیشتر با هدف آگاهی از برند و اعلام وجود به مشتریان بالقوه و افزایش لید (سرنخ) به کار گرفته می‌شوند. شما در این نوع تبلیغات انتخاب می‌کنید که بنر شما در چه زمانی و به چه گروهی از مخاطبان در محدوده جغرافیایی مشخصی نمایش داده شود.

دکتر رخصت یزدی
دکتر رخصت یزدی
کلینیک زیبایی راشا
کلینیک زیبایی راشا

تبلیغات همسان (Native): این نوع تبلیغات با محتوای سایت میزبان همخوانی دارند و کمتر شبیه تبلیغات به نظر می‌رسند. در کنار تصویر این بنرهای تبلیغاتی تیتر و متن کوتاهی است که در کنار تصویر قرار می‌گیرد و به موضوع تبلیغ اشاره می‌کند و کاربر در صورت تمایل و علاقه‌مندی انتخاب می‌کند که روی آن کلیک کند یا نه. به همین دلیل این تبلیغات بازده بهتری نسبت به تبلیغات بنری دارند و محبوب‌تر هستند.

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

 تبلیغات ریتارگتینگ: این نوع تبلیغات بسیار مناسب هدف‌گیری مجدد مشتریانی است که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند یا قصد استفاده از خدمات شما را داشته‌اند. با این نوع تبلیغات می‌توانید با ارائه پیشنهاد‌هایی ویژه، مجدداً مشتریان را وارد چرخه‌ی قیف فروش کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

5- تبلیغ کلینیک زیبایی شما در صفحه اول گوگل

با توجه به اینکه افراد زیادی روزانه در گوگل به جستجوی پاسخ سوالات و دغدغه‌های خود می‌پردازند، تبلیغات در صفحه اول گوگل می‌تواند مسیر رسیدن مشتریان به شما را سریع‌تر کند. شما از طریق تبلیغات گوگل ادز که نوعی از تبلیغات (PPC) یعنی پرداخت به ازای هر کلیک است، می‌توانید به نتایج اولیه گوگل راه یابید.

مثلاً فرض کنید شما می‌خواهید با کلمات کلیدی خاصی که انتخاب کرده‌اید، با سرچ کاربران جزء نتایج اولیه دیده شوید. گوگل برای اینکه بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد شما و رقبایی که همان کلمات کلیدی را انتخاب کرده‌اند را وارد یک مزایده می‌کند. در این مزایده جایگاه اول گوگل از آن کسی می‌شود که برحسب بودجه‌ای که تعریف کرده است، رتبه بهتری از گوگل دریافت کند.

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

هر چه کلمه کلیدی‌ مورد نظر خاص‌تر باشد و توسط افراد بیشتری انتخاب شده باشد، هزینه‌ی آن هم یقیناً بیشتر خواهد شد؛ بنابراین دغدغه‌ای که برای تبلیغات گوگل ادز با آن مواجه می‌شوید پیدا کردن نرخ مناسب برای هر کلیک و همچنین انتخاب کلمات کلیدی مناسب است.

مقاله پیشنهادی

روش‌های بازاریابی کلینیک زیبایی برای مشتریان فعلی

اگر شما به‌ تازگی کلینیک زیبایی خود را احداث کرده باشید بیشتر در پی جذب مشتری و ایجاد آگاهی از برند هستید تا شما را افراد بیشتری بشناسند؛ اما هنگامی‌که به برندی قابل‌ اعتماد تبدیل شدید و به حد نصابی از مشتریان خود رسیدید، کاری که باید در این مرحله انجام دهید حفظ و نگهداری مشتریانی است که تا به الان به دست آورده‌اید.

بدون داشتن برنامه و استراتژی برای بازگشت مشتریان به چرخه خرید، عملاً جذب مشتریان فرآیندی بیهوده خواهد بود. شما در این مرحله باید با تبلیغات بازگشتی مشتری را به سمت استفاده بیشتر از خدمات خود هدایت کنید.

روش‌های بازاریابی کلینیک زیبایی
روش‌های بازاریابی کلینیک زیبایی

در ادامه به روش هایی اشاره کرده‌ایم که بتوانید مشتریان خود را همچنان به چرخه خرید بازگردانید: 

1- تبلیغات پیامکی موقع تخفیف‌های مناسبتی

به دلیل اینکه افراد در طول روز به دفعات تلفن همراه خود را چک می‌کنند، ارسال پیامک هنوز هم با وجود شبکه‌های اجتماعی، کارآمد و اثربخش است. پیامک‌ها نرخ باز شدن بالایی دارند و کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه هستند.

در مواقعی که تخفیف‌های ویژه و مناسبتی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرید (مثلاً تخفیف‌های شب یلدا) می‌توانید از این ابزار با ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی‌شده بهره بگیرید. شما در این فرآیند نیاز به پنلی دارید که بتوانید کمپین‌های فروش و کدهای تخفیف و … را با پیامک برای کاربران بفرستید. 

2- ایمیل مارکتینگ با هدف تبلیغات بازگشتی

یکی از ابزارهایی که با آن می‌توانید به حفظ و تعامل با مشتریان بپردازید ایمیل مارکتینگ است. منظور از ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده و هدفمند برای مشتریانتان است که می‌توانید در ارائه‌ی تخفیف‌ها، خدماتی که به تازگی به کلینیک شما اضافه‌شده، اطلاع‌رسانی کمپین‌ها مثلاً کمپین بلک‌فرایدی و …از آن بهره ببرید.

نمونه متن بازاریابی کلینیک زیبایی

عمدهٔ خدمات کلینیک زیبایی در راستای اقداماتی مثل اصلاح و زیبایی بیشتر هستند؛ پس باید بتوانید با کلماتی روی مخاطب تاثیر بگذارید که در او احساس زیباتر به نظر رسیدن را ترغیب کند.

البته زیاده‌روی در این کار باعث غیرواقعی شدن متن تبلیغ  می‌شود؛ بنابراین  زیادی اغراق نکنید.

مرکز تصویربرداری اطهری
مرکز تصویربرداری اطهری
مرکز تصویربرداری پارسیان
مرکز تصویربرداری پارسیان

متن‌هایی مثل «بدون درد و خونریزی»، «فقط در یک جلسه به نتایج دلخواه برسید»، «ماندگاری بالا» و… را این روزها از کلینیک‌های زیبایی زیاد دیده‌ و شنیده‌ایم. اگر می‌خواهید متمایز باشید باید به مزیت‌های کلینیک خود در مقایسه با رقبایتان اشاره کنید و نوعی احساس فوریت و ترس از دست دادن فرصت را در متن تبلیغاتی‌تان منتقل کنید.

کاتالوگ خدمات و لیست قیمت را دانلود کنید

بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو بازاریابی کلینیک زیبایی پوست و مو

حتماً این نکته را نیز در نظر داشته باشید که متن بازاریابی کلینیک زیبایی شما، باید تا حد ممکن کوتاه، ساده و خودمانی باشد و بیشتر از تصاویر و ویدیوها حق مطلب را ادا کنند. با استفاده از کلمهٔ جادویی «تخفیف» هم توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

برای مثال نمونه‌های زیر را ببینید:

  •  هیچ‌وقت لیزر نکن! مگر زیر نظر متخصص؛ زمرد تنها مرکز لیزر تخصصی پوست و مو در تهران
  • با موهای پرپشت زیباتری! ۲۰٪ تخفیف برای مراجعین کاشت مو تا آخر هفته
  • دیگه وقتشه به فکر سلامت پوست و موی خودت باشی؛ یه سر به کلینیک ما بزن!
  • می‌خوای پوستت مثل آینه صاف باشه؟ بسپارش به ما!
  •  فقط در ۴ جلسه با چین و چروک‌های روی پوستت خداحافظی کن؛ تخفیف ویژه برای خدمات بوتاکس
  • می‌خوای بدون جراحی موهای پرپشت و طبیعی داشته باشی؟ دستگاه‌های پیشرفته ما کمکت می‌کنه!
  • حال پوستت رو خوب کن! ۲۳٪ تخفیف برای اولین استفاده از خدمات زیبایی کلینیک گلدن رویال
  • دلت می‌خواد زیباتر و جوان‌تر از قبل باشی؟ بهترین دستگاه‌های جوانساز پوست در کلینیک هلن
  • قبول داری موهای سالم زیباتر هم هستن؟ پس همین الان اولین قدم رو برای سلامت موهات بردار
  • می‌دونستی بدون جراحی هم میشه از شر لک‌های پوستی خلاص شد؟ تخفیف ویژه برای خدمات زیبایی پوست

سخن آخر

در این مقاله شما را با انواع روش هایی که می‌توانید برای بازاریابی کلینیک زیبایی خود بکار بگیرید آشنا کردیم. امیدواریم با بهره‌گیری از این روش‌ها بتوانید به مخاطبان گسترده‌تری دست یابید و فعالیت خود را به بهترین شیوه تبلیغ کنید اما اگر می خواهید این کار به صورت حرفه ای از سمت تیم فرابگیر انجام شود با ما در تماس باشید.

سوالات پر تکرار شما عزیزان

اهمیت بازاریابی کلینیک زیبایی چیست؟

بازاریابی آگاهی مردم جامعه از نام تجاری کلینیک زیبایی و در پی آن فروش را افزایش می‌دهد، همچنین مشاغل را توسعه داده و مشتریان را جذب می‌کند.

اولین قدم برای بازاریابی کلینیک زیبایی چیست؟

اولین قدم در بازاریابی خدمات کلینیک زیبایی شناسایی جامعه هدف است که توسط تیم فرابگیر برای شما انجام می شود.

نام تجاری کلینیک زیبایی باید دارای چه ویژگی باشد؟

نام تجاری کلینیک زیبایی باید بتواند هویت خدمات کلینیک زیبایی را منتقل کند و به گونه‌ای باشد که مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

اهمیت شناسایی مشتریان بالقوه کلینیک زیبایی چیست؟

شناخت مشتریان بالقوه کلینیک زیبایی را قادر می‌سازد نیازهای آن‌ها را بهتر درک کرده و بهتر به آنها خدمت کنند.

خدمات تیم فرابگیر در زمینه بازاریابی کلینیک زیبایی چیست؟

از صفر تا صد تمامی خدمات مورد نیاز شما توسط تیم فرابگیر انجام می شود.

آیا شما خدمات طراحی سایت، سئو، نرم افزار کلینیک، ادمین اینتساگرام را ارائه می کنید؟

بله کلیه خدمات فضای مجازی توسط تیم ما انجام می شود. شما می توانید نمونه کارهای ما را در قسمت های مختلف مشاهده نمایید.

X