فروشگاه دیجیتال بازا

طراحی سایت امری است که نیازمند تجربه بالا در زمینه شناخت دنیای اینترنت دارد. اگرچه بسیاری از شرکت ها و افراد امروزه در این وادی فعالیت می نمایند اما دانستن نحوه طراحی که همواره در بالاترین قسمت موتورهای جستجو و حداکثر بازدید باشد کار خاص و حرفه ای است که متخصصین ما در این زمینه به طور کاملا حرفه ای فعالیت دارند.

طراحی سایت فروشگاه دیجیتال بازا

فروشگاه دیجیتال بازا

اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت و سئو را رعایت کنید . طراحی، استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این‌رو بهتر است طراحی وب سایت، افزایش رتبه و بهینه‌سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

یک شرکت طراحی حرفه ای می تواند خدمات طراحی با موضوعات مختلف برای انواع سازمان یا شرکت‌های دیگر ارائه ‌دهد و باید در تمام زمینه‌های تجاری آماده ارائه خدمات باشد زیرا همانطور که می‌دانید طراحی اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است.

طراحی سایت فروشگاه دیجیتال بازا

برای انتخاب بهترین و قدیمی ترین شرکت طراحی معمولا شما قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنید تا گوگل با رعایت قوانین که هر کدام از این شرکت‌ها رعایت کردن می‌توانند رتبه بندی شوند. شما حتما برای یافتن بهترین چیز دنبال آن فقط در صفحه اول بلکه رتبه اول می‌گردید به همین دلیل شرکت‌های طراحی برای ارائه خدمات خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند. و هرچقدر نمونه کارهای بهتری تولید شده باشد از دید مشتری این شرکت در کار خود حرفه ای است.

برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد.

طراحی سایت فروشگاه دیجیتال بازا

قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید.

مجموعه فرابگیر با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی ، وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد.


فروشگاه دیجیتال بازا

طراحی سایت فروشگاه دیجیتال بازا

نام پروژه: وب سایت فروشگاه دیجیتال بازا
زمان اجرا: تیر 1401
نوع قالب: وردپرس 6.1
تکنولوژی ها: PHP, MYSQL, AJAX, JQUERY, PHOTOSHOP, DREAMWEAVER
خدمات انجام شده: سئو و بهینه سازی، نرم افزار آموزش آنلاین آشپزی
آدرس سایت: https://digitalbaza.ir
توضیحات: فروشگاه لپ تاپ و لوازم کامپیوتری

طراحی سایت

خدمات فرابگیر

  1. تبلیغات در فضای مجازی گوگل، اینستاگرام و فیس بوک.
  2. مدیریت صفحات اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک.
  3. برنامه نویسی حرفه ای با جدیدترین متدهای روز دنیا
  4. طراحی وب سایت و سئو نمودن مطالب با جدیدترین راهکارها برای بازدید حداکثری مطالب
  5. خدمات طراحی سربرگ؛ کار ویزیت، لوگو و بسته مدیریتی
  6. پروژهای دانشجویی در زمینه تحقیق در عملیات، آمار و تصمیم گیری چندمعیاره
  7. آموزش مجازی برای کاربران در زمینه های درخواستی دوره های موجود در وب سایت

باعث افتخارست که مجموعه ما تا کنون بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه موفق در زمینه های متخلف ارائه نموده است که با مراجعه به بخش نمونه کارها در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. در صورتی که تصور می کنید پروژه مورد نظر شما در این دسته بندی ها قرار ندارد با تماس با تیم حرفه ای ما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند گردید.


سئو چیست

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

ولی تعریف سئو به همین جا ختم نمی‌شود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. ولی امروزه؛ مفهوم سئو به Search Experience Optimization تغییر یافته که برابر است با بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قایل شویم.

فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است.

همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش هستند که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.

سئو سایت
سئو سایت

چرا سئو سایت برای ما مهم است؟

روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می‌شود ولی دلیل اهمیت سئو تنها تعداد بالای جستجوها نیست.

با ورود و همه‌گیر شدن تلفن‌های همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و در دسترس برای پیدا کردن پاسخ سوالات، تصمیم‌گیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیک‌ترین نانوایی محل تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند.

با سرمایه‌گذاری در حوزه سئو، این شانس را خواهیم داشت که در لحظه‌ای مناسب به مخاطب معرفی شویم؛ زمانی‌که به محصول یا خدمات ارائه شده نیاز دارد و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می‌گردد و به دوست مورد اعتماد خود یعنی گوگل رجوع می‌کند.

اعتماد کاربران؛ همان برگ برنده‌ای‌ست که گوگل را به چنین شرکت بزرگی در دنیا تبدیل کرده است. واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است.

کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند.

طراحی سایت زیبا و قدرتمند، نقطه شروع مناسبی یک کسب و کار اینترنتی است ولی تضمینی برای موفقیت نیست!

یک فروشگاه لباس را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند ولی در شهری کم جمعیت، طبقه زیرهمکف پاساژی متروک یا یک کوچه فرعی در محله‌ای مسکونی قرار گرفته است. میزان فروش این فروشگاه چقدر با کیفیت محصولاتی که ارائه می‌کند همخوانی دارد؟ قطعا نمی‌تواند از تمام پتانسیل‌های خود بهره بگیرد.

فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا

همانطور که موقعیت مکانی یک فروشگاه حضوری بر میزان مراجعه و فروش آن تاثیرگذار است، برای یک سایت اینترنتی حضور در نتایج جستجو و کسب جایگاه در عبارات کلیدی اهمیت خواهد داشت و برای تحقق این مهم به یک چیز نیاز داریم؛ سئو.

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

افرادی که به تازگی با سئو آشنا می‌شوند معمولا با سوالاتی منطقی روبرو می‌شوند که درک اهمیت سئو و نیاز گوگل به آن را دشوار می‌کند. سوالاتی مانند:

مگر نه اینکه گوگل از هوش مصنوعی بهره می‌برد؟ هزاران مهندس نخبه را گرد هم آورده و سال‌هاست که برای بهبود الگوریتم‌ها و ارائه بهترین پاسخ به کاربر تلاش می‌کند؟ پس چرا هنوز قادر به تشخیص محتوای ارزشمند نیست؟ چرا برای کسب جایگاه باید استانداردهای سئو را در سایت خود رعایت کنیم؟

فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا فروشگاه دیجیتال بازا

فراموش نکنیم که؛ هدف گوگل تنها تشخیص کیفیت محتوا و اعتبار سایت نیست بلکه رتبه‌بندی آنها برای نمایش به کاربر نیز اهمیت بالایی دارد.

صفحه اول نتایج جستجو حداکثر 10 سایت را به کاربران پیشنهاد می‌دهد و هر سایتی که در رتبه بالاتری باشد شانس بیشتری برای جلب توجه کاربر و افزایش بازدید خواهد داشت.

X