انجام پایان نامه ارشد معماری

در کنار رشته های پزشکی و فنی – مهندسی، رشته های علوم انسانی و مدیریت نیز وجود دارد. دانشجویان این رشته ها مانند سایر رشته های دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکترا باید در پایان دوره تحصیلی، گزارش فعالیت های علمی شان را در قالب پایان نامه ارشد یا دکترا، ارائه دهند.

انجام پایان نامه ارشد معماری
انجام پایان نامه ارشد معماری

پایان نامه های علوم انسانی مانند رشته های مدیریت، علوم سیاسی، اقتصاد و… دارای چارچوب یکسانی هستند. معمولاً کارهای تحقیقاتی این رشته ها، داده های آماری زیادی دارد که اغلب از روش های آماری و استفاده از نرم افزارهای آماری از جمله متلب، spss ، amos یا minitab Lisrel ،JMuLti ،Oxmetrics ،MPLUS_GAUSS انجام می شود.

اگر به دنبال یک پایان نامه تضمینی و با کیفیت، یک رساله دکتری قوی هستید، فرابگیر با در اختیار داشتن بهترین محققین در رشته های تحصیلی مختلف علوم انسانی پایان نامه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

دانشجویان مدیریت دوره کارشناسی ارشد و دکتری پس از پایان دوران تحصیل خود می بایست با انتخاب موضوع پایان نامه خود به ارائه پایان نامه و مقاله و دفاع از پایان نامه خود بپردازند.

مراحل انجام پایان نامه ارشد معماری

در انجام رساله دکتری مدیریت و کارشناسی ارشد، ابتدا می بایست موضوع تحقیق مشخص شود. بعد از تایید موضوع تحقیق که بر اساس موضوعات مدیریتی در گرایش های مختلف می باشد دانشجویان می بایست پروپوزال تحقیقاتی خود را بر اساس موضوع تحقیق ارائه نمایند.

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

مراحل اجرای پروپوزال در ادامه بیان شده است:

  • اولین بخش پرپوزال شامل بیان مساله می باشد.
  • در مرحله دوم اهمیت موضوع تحقیق ارائه می شود.
  • در بخش سوم نیز روش شناسی تحقیق بر اساس موضوع انتخابی ارائه می گردد.
  • بخش اهداف تحقیق نیز به بیان اهداف فرعی و اصلی می پردازد.
  • در بخش مدل نیز در صورت ارائه مدل این بخش به بررسی روابط بین متغیر ها می پردازد.
  • در نهایت نیز جامعه و روش نمونه گیری ارائه می شود و ابزار تحقیق نیز بیان و بر این اساس روش تجزیه و تحلیل و نرم افزار مطرح می گردد.

از مشاوره با ما پشیمان نمی شوید

پس از تصویب پروپوزال مدیریتی می بایست بقیه فصول رساله تهیه گردد. در همین زمینه فصول رساله مدیریتی در قالب موارد زیر می باشد:

  1. کلیات تحقیق
  2. مبانی نظری
  3. روش شناسی تحقیق
  4. تجزیه و تحلیل اطلاعات
  5. نتیجه گیری و پیشنهادات

در نهایت نیز بر اساس کلیه بخش های پایان نامه می بایست از کل فرآیند پایان نامه خود پاورپویینت تهیه و در جلسه دفاع شرکت نمایید.

مقالات پیشنهادی

روال انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی

انتخاب موضوع

اولین چیزی که در انجام پایان نامه ارشد معماری و یا بهتر است بگوییم هر پایان نامه دیگری باید انتخاب شود، موضوع پایان نامه است. دانشجویان باید با توجه به گرایش تحصیلی خود، ابتدا زمینه پژوهشی مورد علاقه خود و سپس موضوع پایان نامه را انتخاب کنند. انتخاب موضوع پایان نامه اغلب با کمک استاد راهنما و مشاور انجام می شود و گاهی نیز خود دانشجویان با تحقیق و بررسی موضوعات مورد نظر خود را ارائه می‌دهند تا استاد راهنما یکی از این موضوعات را انتخاب کند.

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

در انتخاب موضوع خوب است از مشاوران خارج از دانشگاه نیز کمک گرفته شود؛ این مشاوران ممکن است دانشجویانی باشند که اکنون فارغ التحصیل شده‌اند و یا اینکه محققان و پژوهشگران موسسات مشاوره باشند. دانشجویان رشته‌های مدیریت، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی و … باید موضوعات بروز و کاربردی متناسب با گرایش خود را انتخاب کنند.

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه

تقریبا اولین مسئله در شروع پایان نامه این است که مطمئن شویم موضوع پایانامه مدیریت تکراری نیست. اغلب دانشجویان از میان لیستی از موضوع‌ها و زمینه‌های کاری موضوع مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند اما اگر قبل از اطمینان از تکراری بودن موضوع پایان نامه شروع به نوشتن پروپوزال و پایان نامه کنیم در صورت مشخص شدن تکراری بودن موضوع پایان نامه تمامی تلاش‌های دانشجو هدر رفته است.

مشاوران ما به شما نحوه جستجو در سایت ایرانداک را آموزش می‌دهند تا با جستجوی موضوع انتخابی خود و بررسی موضوعات مشابه از تکراری نبودن موضوع پایان نامه خود اطمینان حاصل کنید. وبسایت ایرانداک مرجع تمامی پایان نامه های دانشجویی است و با جستجو در آن می‌توانید مطمئن شوید که موضوع پژوهش شما کاملا جدید است.

نوشتن پروپوزال

پس از انتخاب موضوع اکنون نوبت پروپوزال است؛ با تایید پروپوزال کار دانشجویان به صورت رسمی آغاز می‌شود و می‌توانند شروع به نگارش پایان نامه کنند. معمولا هر دانشگاهی دستورالعمل خاصی برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه دارد. نحوه نوشتن به طور کلی مشابه است اما اختلافات کوچکی نیز در دانشگاه‌های مختلف اعمال می‌شود. بهتر است دانشجو قبل از نوشتن، دستورالعمل‌ها را به طور کامل مطالعه کند.

نوشتن پروپوزال
نوشتن پروپوزال

آنچه پروپوزال مدیریت باید ارائه دهد پرداختن به ایده کلی طرح پژوهشی است؛ باید به خوبی شرح دهد چرا موضوع انتخاب شده اهمیت دارد. در نوشتن پروپوزال اگرچه همه بخش‌ها به طور اجمالی بررسی می‌شوند اما باید استاد راهنما را قانع کرد که طرح و ایده مطرح شده ارزش پرداختن دارد.

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

علاوه بر این موضوع باید فرضیات تحقیق و راه حل نیز به طور کلی بررسی شود و نگاهی کوتاه نیز به آنها شود. فراموش نکنید پرداختن به هدف تحقیق در پروپوزال کاملا ضروری است و باید اهداف به طور دقیق البته به صورت اجمالی ذکر شوند.

بیشتر بخوانید:

قیمت و هزینه انجام پایان نامه ارشد معماری و مدیریت

شاید امروزه افراد زیادی در نگارش و انجام پایان نامه ارشد معماری و مدیریت ادعا داشته باشند، اما تنها برخی از آنها کیفیت و کمیت کار برایشان مهم است. دو عاملی که بر فیمت نهایی کار تأثیر خواهد گذاشت. به طور کلی با توجه به اینکه شما متقاضی پایان نامه کارشناسی ارشد و یا دکتری باشید، قیمت ها متفاوت خواهد بود، اما بعضی عوامل در تعیین قیمت مشترک هستند که عبارتند از:

  • نوع رشته تحصیلی و گرایش آن،
  • دانشگاه محل تحصیل دانشجو،
  • مقطع تحصیلی دانشجو،
  • موضوع پایان نامه،
  • نوع نرم افزارهایی که نیاز است هنگام نگارش جهت تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گیرد،
  • مدت زمان آموزش پایان نامه،
  • قوانین مربوط به هر دانشگاه و دانشکده برای نگارش پایان نامه،
  • طراحی جلد پایان نامه،
  • انجام پاورپوینت برای پایان نامه،
  • و…

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

معرفی بخش علوم انسانی و مدیریت

علوم انسانی؛ یکی از رشته‌ های دانشگاهی است که ابعاد مرتبط با تمدن انسانی و یا مدیریتی را مطالعه میکنند. به عبارت دیگر دانش هایی که در مقابل علوم طبیعی (آموزش‌ های فنی و حرفه ‌ای) هستند؛ مانند علوم اجتماعی و… . افراد فعال در حوزه علوم انسانی به 4 دسته تقسیم بندی می شوند:

  • گروه اول – به سراغ تحلیلی، نقادانه یا نظریه پردازانه می روند و مسیر خود را از روش ‌های مبتنی بر تجربه در علوم تجربی جدا می کنند.
  • گروه دوم – کسانی هستند که در حوزه ادبیات، فلسفه و… فعال هستند و هیچ نظم و انضباط مرکزی‌ ندارند.
  • گروه سوم – افرادی هستند که به مطالعه جامعه، فرهنگ، زبان، رفتار انسان و… توجه دارند. آنها معمولا درً رشته هایی مانند جامعه ‌شناسی، روان‌ شناسی، زبان شناسی، حقوق، علوم سیاسی و… درس می خوانند.
  • گروه چهارم – افرادی هستند که به سراغ روابط ریاضی، آمار و… می روند مانند حسابداری، جغرافیا، آمار، اقتصاد و روانشناسی و…

رشته های پرطرفدار علوم انسانی و مدیریت کدامند؟

میزان محبوبیت یک رشته معمولاً بر اساس بازار کار و درآمد افرادی که در آن مشغول به کار هستند، سنجیده می شود. این در حالی است که همه اینها به علاقه شما به رشته مورد نظر بستگی دارد. با این حال برخی رشته ها هستند که بیش از سایر رشته ها مورد توجه قرار گرفته اند، مانند:

  1. روان‌شناسی،
  2. حقوق،
  3. حسابداری،
  4. رشته‌ روانشناسی زیر شاخه های متعددی دارد که اکثر آنها جزو معروف ‌ترین و پردرآمدترین رشته‌ ها هستند. برخی از این گرایش ها عبارتند از: بالینی، آموزشی کودکان استثنایی، صنعتی، سازمانی و عمومی.

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

رشته حقوق
رشته حقوق

رشته حقوق نیز به لحاظ درآمد بالا، محبوبیت خوبی دارد. گرایش‌ های متعددی دارد و می تواند ابعاد مختلف زندگی انسان را احاطه کند. بیشتر دانشجویان و فارغ ‌التحصیلان بعد از اتمام درس در آزمون وکالت شرکت می کنند و وکیل می شوند.

بعد از آن، نوبت به رشته حسابداری می رسد. یک رشته بسیار پرکاربرد که کمک می کند تا سرمایه‌ گذار ها، مدیران شرکت‌ ها، نهاد های دولتی و… دید خوبی نسبت به مسائل مالی و اقتصادی داشته باشند.

رشته مدیریت نیز گرایش های مختلفی دارد که برخی از پرطرفدارترین ها عبارتند از:

  • مدیریت بیمه
  • مدیریت تکنولوژی
  • مدیریت اجرایی
  • مدیریت کارآفرینی
  • مدیریت‌ بازرگانی
  • مدیریت مالی
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت فناوری اطلاعات
  • و…

همانطور که متوجه شدید، تنوع گرایش های رشته های علوم انسانی و مدیریت بسیار زیاد است. البته که هر کس باید بر حسب علاقه، رشته مورد نظرش را انتخاب کند، اما افراد متخصصی هم وجود دارند که می توانند مسیر تحصیلی شما را هموارتر کنند. تیم هایی که با همکاری اساتید برجسته هر حوزه، شما را در نگارش پایان نامه، مقاله، پروپوزال و… همراهی می کنند. تیم “فرابگیر” یکی از آنهاست.

فصل‌بندی پایان نامه

رعایت فصل‌بندی در نگارش پایان نامه مطابق استاندارهای دانشگاه یکی از اصول مهم در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت است. دانشجویان باید ابتدا قواعد مربوطه را از دانشگاه دریافت کنند و سپس شروع به نگارش کنند. هرچند اصول کلی در تمامی دانشگاه ها مشابه است اما ممکن است تفاوت‌هایی هرچند جزئی اما تاثیرگذار داشته باشد. به طور کلی هر پایان نامه شامل 5 فصل است:

  1. مقدمه: در اینجا دانشجویان باید طرح پژوهشی خود را به طور کلی توضیح دهند. همانطور که از نام فصل پیداست توضیحات این فصل باید مقدمه‌ای باشد برای شروع تحقیق و پژوهش.
  2. پیشینه تحقیق: بررسی مقالات و تحقیقات گذشته در زمینه پژوهش کنونی دانشجو، کاری است که در این فصل باید به آن پرداخت. در اینجا باید نتایجی که از تحقیقات پیشین حاصل شده را مشخص کرد.
  3. روش تحقیق: در فصل سوم پایان نامه دانشجو باید به طور کامل توضیح دهد که از چه روشی پژوهش خود را انجام می‌دهد. ابزارهای مورد استفاده، روش‌های جمع آوری اطلاعات، فرمول‌ها و هرآنچه که دانشجو را در گرفتن نتیجه یاری می‌کند در اینجا باید حتما ذکر شود.
  4. یافته‌های تحقیق: فصل چهارم پایان نامه مدیریت به ارائه نتایج به دست آمده از پژوهش و روش انجام آن اختصاص دارد. نتایج باید به گونه‌ای محسوس و مشخص به تصویر کشیده شود تا برای استادید راهنما، مشاور و داوران کاملا قابل درک باشد.
  5. نتایج تحقیق: در این فصل مقایسه‌ای میان نتایج به دست آمده از پژوهش انجام شده در پایان نامه مدیریت با سایر روش‌های قبلی و نتایج قبلی انجام می‌شود.

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

جلسه دفاع از پایان نامه

جلسه دفاع از پایان نامه مدیریت در واقع همان جایی است که دانشجو هرآنچه کاشته برداشت می‌کند. برای این جلسه باید فایل ارائه با تایید استاد راهنما و مشاور آماده شود. بهتر است فایل کاملا با ارائه نمودار، عکس و هرچیزی که لمس فرآیند انجام پروژه را ممکن می‌کند همراه باشد.

محتوای فایل باید به اندازه زمان ارائه دانشجو باشد به طوریکه دانشجو مجبور نباشد بخش‌هایی از ارائه را نادیده بگیرد و صفحات را رد کند. دانشجو باید بتواند ارائه خود را با تسلط کامل برای حضار برگزار کند. تسلط خوب و کافی قطعا توجه داوران را جلب خواهد کرد و در نمره دانشجو تاثیرگذار خواهد بود. هرچه سوالات به‌طور کامل‌تر جواب داده شود توجه بیشتری را به خود و پایان نامه خود جلب می‌کند و موفقیت بیشتری نصیبش می‌شود.

انواع پایان نامه های مدیریتی

پایان نامه های مدیریت در گروه های تحصیلی متفاوتی جای می گیرند. در ادامه این گروه ها شرح داده شده است.

پایان نامه مدیریت اجرایی

یکی از رشته هایی که فرابگیر به ارائه خدمات می پردازد در حوزه پایان نامه مدیریت اجرایی می باشد. در همین زمینه از انتخاب موضوع مرتبط با پایان نامه اجرایی تا اجرا و طراحی طرح تحقیق از خدمات ما می باشد.

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

پایان نامه مدیریت استراتژیک

رشته مدیریت استراتژیک نیز در سطح کارشناسی ارشد به بررسی مبانی و نظریات مرتبط با استراتژی می پردازد. در همین زمینه غالب موضوع های مدیریت استراتژیک نیز در همین ارتباط می باشد. برای انجام پایان نامه ارشد معماری استراتژیک می توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

پایان نامه مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی بیشتر متمرکز بر حوزه رفتار خرید و مشتریان و بازار و رقبا متمرکز می باشد. در همین زمینه دانشجویان این رشته برای توسعه بازار خود نیازمند یادگیری عمیق در ارتباط با این موضوع ها می باشند. در همین زمینه در سطح کارشناسی ارشد و دکتری نیز ارائه پایان نامه های دانشجویی از اولویت دانشگاه ها می باشد. برای دریافت خدمات در خصوص مدیریت بازاریابی و انجام پایان نامه ارشد معماری بازاریابی می توانید با ما در تماس باشید.

پایان نامه مدیریت تحول

یکی از زمینه های تحصیلی جذاب در دانشگاه های ایران در حوزه مدیریت تحول می باشد. در سطح کارشناسی ارشد ارائه می شود و غالبا در گرایش های مدیریتی ارائه می گردد. مدیریت تغییر از مهم ترین مباحث این گرایش تحصیلی می باشد. از خدمات ویژه فرابگیر انجام پایان نامه ارشد معماری تحول می باشد.

پایان نامه مدیریت مالی

یکی از رشته های پرطرفدار در حوزه مدیریت مالی می باشد. دانشجویان رشته مدیریت مالی نهایتا در گرایش های مختلف کاری مرتبط با مالی در سازمان ها فعالیت می کنند.

پایان نامه مدیریت صنعتی

مدیریت صنعتی در سطح کارشناسی ارشد، دکتری و کارشناسی ارائه می شود. دروس مدیریت صنعتی بیشتر بر حوزه های کارخانه و تحقیق در عملیات متمرکز می باشد.

پایان نامه مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی به معنی مدیریت بر نیروی انسانی سازمان ها می باشد. این گرایش دارای طرفداران زیادی در حیطه های دانشگاهی می باشد. ما در بخش انجام پایان نامه ارشد معماری منابع انسانی خدمات خود را تشریح کرده ایم.

پایان نامه مدیریت منابع انسانی
پایان نامه مدیریت منابع انسانی

پایان نامه مدیریت MBA

دانشجویان رشته MBA همواره با موضوعات مختلفی در طی مراحل تحصیل خود رو به رو می شوند. نوشتن پایان نامه یک تعهد بزرگ است و تعهدی است که بسیاری از دانشجویان می توانند آن را دست کم بگیرند. در حین انجام پایان نامه mba معمولا تمام زندگی شما درگیر می گردد.

پایان نامه مدیریت Mba
پایان نامه مدیریت Mba

پایان نامه مدیریت دولتی

برای انجام پایان نامه ارشد معماری دولتی می توانید از خدمات موسسه ما بهره مند شوید.

خدمات فرابگیر در زمینه انجام پروپوزال و پایان نامه

  • جستجو مقالات معتبر برای انتخاب موضوع پایان نامه
  • مشاوره در نوشتن پروپوزال مدیریت
  • مشاوره در انجام پروژه های کلاسی رشته مدیریت
  • انجام پایان نامه کارشناسی مدیریت
  • تحلیل آماری پایان نامه
  • نوشتن مرور ادبیات و فصل دوم (2) پایان نامه
  • مشاوره در انجام فصل چهار (4) پایان نامه
  • مشاوره در نوشتن نتیجه گیری و فصل پنجم (5) پایان نامه

انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری انجام پایان نامه ارشد معماری

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

ما معتقدیم هر دانشجویی اگر در مسیر درست قرار بگیرد راهی درست را طی می‌کند. انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت تنها یک تحقیق و پژوهش چند ده صفحه‌ای نیست بلکه شروع راهی است برای ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی و گرفتن پذیرش برای تحصیل در دانشگاه‌های بزرگ جهان.

پایان نامه باید به گونه‌ای باشد تا بتوان از روی آن اقدام به پذیرش و چاپ مقاله ISI کرد. شاید این موضوعات در شروع نگارش پایان نامه چندان جلب توجه نکند ولی پس از ارائه پایان نامه بیش از پیش رخ می‌نماید.

در چنین شرایطی راهنمای جامع و کامل انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت به کار دانشجویان می‌آید و کمک می‌کند تا مسیری طولانی را در زمانی کوتاهتر طی کنند. مشاوره انجام پایان نامه ارشد معماری شامل تمامی مراحل پایان نامه، از انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال تا روز دفاع و اصلاحات احتمالی است.

چرا مشاوره پایان نامه فرابگیر را انتخاب کنیم؟

انجام پایان نامه ارشد معماری نیازمند تحقیق و تفحص بسیار است و شاید برای دانشجویانی که سابقه تحقیق و پژوهش ندارند کاری دشوار باشد. متخصصان با تجربه فرابگیر به دانشجویان کمک می‌کنند تا زمینه پژوهشی مورد علاقه خود را پیدا کنند و سراغ موضوعات روز بروند.

پژوهشگران با تجربه به دانشجویان آموزش‌های لازم را می‌دهند تا انجام پایان نامه ارشد معماری بدون دغدغه به پایان رسد. انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، نگارش فصل‌های پایان نامه و آماده کردن فایل پاورپورنت برای دفاع، همه و همه جز مواردی است که مشاوران ما در آن تخصص دارند و دانشجویان را راهنمایی می‌کنند.

اگر پایان نامه نیاز به پرسشنامه، ارائه داده‌های آماری یا اجرای نرم‌افزارهای تخصصی داشته باشد تیم ما در کنار دانشجوست و با آموزش و مشاوره دانشجویان را حمایت می‌کند.

کلام آخر

در انجام پایان نامه ارشد معماریی ما می توانیم از انتخاب موضوع تا انجام پرووزال و مراحل پایان نامه و نهایتا آموزش به منظور دفاع از پایان نامه مدیریت به شما کمک نماییم.

از مشاوره با ما پشیمان نمی شوید

خدمات فرابگیر

  1. تبلیغات در فضای مجازی گوگل، اینستاگرام و فیس بوک.
  2. مدیریت صفحات اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک.
  3. برنامه نویسی حرفه ای با جدیدترین متدهای روز دنیا
  4. طراحی وب سایت و سئو نمودن مطالب با جدیدترین راهکارها برای بازدید حداکثری مطالب
  5. خدمات طراحی سربرگ؛ کار ویزیت، لوگو و بسته مدیریتی
  6. پروژهای دانشجویی در زمینه تحقیق در عملیات، آمار و تصمیم گیری چندمعیاره
  7. آموزش مجازی برای کاربران در زمینه های درخواستی دوره های موجود در وب سایت

باعث افتخارست که مجموعه ما تا کنون بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه موفق در زمینه های متخلف ارائه نموده است که با مراجعه به بخش نمونه کارها در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. در صورتی که تصور می کنید پروژه مورد نظر شما در این دسته بندی ها قرار ندارد با تماس با تیم حرفه ای ما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند گردید.

سوالات پر تکرار شما عزیزان

آیا در تمامی گرایش های مدیریتی مشاوره پایان نامه انجام می دهید؟

بله فرابگیر در گرایش های صنعتی، گردشگری، دولتی، منابع انسانی، بازاریابی، مالی، استراتژیک، mba، اجرایی و … به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد.

پایان نامه مدیریت را بر اساس چه سرفصل هایی انجام می دهید؟

فصل اول کلیات تحقیق، فصل دوم مبانی نظری مرتبط با متغیر های مورد بررسی، در فصل سوم روش شناسی تحقیق، فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات و نهایتا در فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات مهم ترین فصل های پایان نامه مدیریت است.

تضمین ما برای انجام پایان نامه ارشد معماری چیست؟

انتخاب موضوع از جدیدترین موضوعات مقالات سال 2023 در کنار ارائه گواهینامه همانندجویی نشانه اصالت کار ما است.

برای انجام پایان نامه ارشد معماری از چه نرم افزارهایی استفاده می کنید؟

نرم افزارهای مورد استفاده ما در قالب amos, spss, lisrel , eqs , eviews , stata , python می باشد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد چقدر است؟

بسیاری از موسسات بدون هیچ دلیل هزینه بسیاری برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد در نظر می گیرند و کارشان به اندازه این مبلغ دریافت شده، کیفیت مطلوب را ندارد و بهانه آن ها برای این تعرفه ها ، سخت بودن موضوع پایان نامه می باشد.
ما با درنظر گرفتن تمام جوانب ، قیمت انجام پروپوزال را اعلام می کنیم و معیارهای زیادی برای تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دارد که عبارتند از:
رشته تحصیلی دانشجویان و گرایش آن ها، دانشگاهی که دانشجویان در آن مشغول به تحصیل هستند، موضوع پایان نامه، نرم افزارهای مطرح شده در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، مقدار زمانی که برای آموزش دانشجویان صرف شده است، مقطع محقق پایان نامه، حجم مواردی که در پروپوزال مطرح شده است.

X